Inwestycja w edukację

 

Szanowni Państwo, w terminie 10-16IX2025r. odbędzie się Rekrutacja uczennic i uczniów na zajęcia realizowane w ramach Projektu UE Inwestycja w edukację. Bliższe informacje zostaną przedstawione na zebraniu 10IX2025r.Proszę wnikliwe zapoznanie się z Regulaminem i pozostałymi, obowiązującymi dokumentami i zasadami. Konieczne dokumenty do zapisania dziecka: Oświadczenie i Deklaracja uczestnictwa, znajdują się na stronie internetowej naszej szkoły.

 

 

Wypełnione dokumenty do 16IX2025 r. należy złożyć u nauczyciela prowadzącego zajęcia:

Zaj. wyrównawcze z j. angielskiego kl. IV-VIII-M.Lenart, I.Kobierecka

Zaj. wyrównawcze z j. polskiego kl. VII-VIII- M.Michowska, M.Bednarska

Zaj. wyrównawcze z fizyki kl. VI-VIII- C.Cybulska

Zaj. wyrównawcze z matematyki kl. I-III- D.Burdun, E.Długosz

Robotyka kl. I-III-D.Burdun

Programowanie kl. II-III- E.Długosz

Geografia kl. I-III- E.Falińska

Kodowanie na dywanie kl. I-III- I.Zambrowska

 

Szkolny koordynator:

Elżbieta Długosz

 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

 

Regulamin projektu SP 48

Deklaracja uczestnictwa do druku

Deklaracja uczestnictwa dostępny

Klauzula informacyjna Instytucji Pośredniczącej

Klauzula informacyjna Instytucji Zarządzającej

Klauzula informacyjna m.st. W-wy - os. pełnoletnia

Klauzula informacyjna m.st. W-wy - zgoda rodzica

Oświadczenie do druku

Oświadczenie dostępny

 

Miasto Stołeczne Warszawa/Dzielnica Śródmieście uzyskało dotację z Unii Europejskiej na projekt Inwestycja w edukację”, który będzie realizowany w Szkole Podstawowej nr 48 im. Adama Próchnika w Warszawie i w Szkole Podstawowej nr 203 im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie.

Celem głównym projektu jest rozwój umiejętności podstawowych i przekrojowych u 176 uczennic i uczniów (96K,80M) Szkół Podstawowych nr 48 i nr 203 w Warszawie, osiągających najniższe wyniki edukacyjne, poprzez organizację zajęć dodatkowych oraz wyposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt niezbędny do rozwijania umiejętności cyfrowych.

W projekcie weźmie udział 220 uczennic i uczniów (120K,100M) obu szkół, którzy otrzymają wsparcie w zakresie:

  1. rozwijania wielojęzyczności oraz umiejętności rozumienia i tworzenia informacji u 150 osób, poprzez ich udział w zajęciach dodatkowych: wyrównawczychi rozwijających, z zakresu języka polskiego i języków obcych;

 

  1. rozwijania umiejętności matematycznych i przyrodniczych u 150 osób, poprzez ich udział w zajęciach dodatkowych: wyrównawczych i rozwijających, z zakresu matematyki i nauk przyrodniczych.
  2. poprawy warunków do nauczania rozwijającego umiejętności cyfrowe, poprzez wyposażenie pracowni przedmiotowych obu szkół w sprzęt TIK.

W projekcie zaplanowano następujące działania:

 

  1. w Szkole Podstawowej nr 48 im. Adama Próchnika w Warszawie:
  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
  • Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego
  • Zajęcia wyrównawcze z matematyki
  • Zajęcia wyrównawcze z fizyki
  • Zajęcia rozwijające z geografii
  • Programowanie
  • Kodowanie na dywanie
  • Robotyka
  • Zakup 7 monitorów interaktywnych do 7 pracowni przedmiotowych

 

  1. w Szkole Podstawowej nr 203 im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie:
  • Zajęcia rozwijające z języka angielskiego
  • Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego
  • Zajęcia rozwijające z języka hiszpańskiego
  • Zajęcia wyrównawcze z języka hiszpańskiego
  • Zajęcia rozwijające z języka polskiego
  • Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego
  • Zajęcia plastyczne rozwijające kreatywność
  • Zajęcia rozwijające z matematyki
  • Zajęcia wyrównawcze z matematyki
  • Zajęcia rozwijające z chemii
  • Zajęcia rozwijające z biologii
  • Matematyka z elementami programowania
  • Zajęcia szachowe
  • Zakup wyposażenia do pracowni przedmiotowych, w tym: 28 tabletów, 2 projektorów krótkoogniskowych, 8 komputerów stacjonarnych typu All in One, 1 drukarki laserowej i 1 urządzenia wielofunkcyjnego.

Projekt będzie realizowany w okresie 1.08.2025 r. – 31.07.2027 r. #FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Wartość projektu : 600 244,35

 

Wysokość wkładu z Funduszy Europejskich: 300 122,18